Citas ziņas sadaļā
Eiropas Komisija sāk sabiedrisko apspriešanu par kopējās lauksaimniecības politikas nākotni
Par jauno Eiropas Parlamenta prezidentu ievēl Antonio Tajāni
Precizēta ĀCM riska zonu teritorija Baltijā un Polijā
EK atbalsta Latvijas ierosinājumu par ĀCM riska zonu pārveidošanu
Tikšanās laikā Varšavā iezīmē turpmāko rīcību Āfrikas cūku mēra ierobežošanai
Latvijai izdodas būtiski uzlabot zvejas iespējas Baltijas jūrā, salīdzinot ar EK piedāvājumu
EP deputāti: Parīzes Klimata līguma Pusēm vēl vairāk jāsamazina izmeši
Materiāli saskarē ar pārtiku un to radītie riski veselībai: vajadzīgi stingrāki ES drošības noteikumus
EP deputāti dod "zaļo gaismu" Parīzes Klimata līgumam, lai tas varētu stāties spēkā
Vaidere: ES atbalsts lauksaimniekiem būs neliels atspēriens
Briseles koridoros lemj par mumsEK apstiprinājusi Latvijas lauksaimniecības produktu veicināšanas programmas Dzērvenes veselībai un labsajūtai un Dzīvo augu un dekoratīvās dārzkopības produktu veicināšanas un informācijas pasākumi iekšējā tirgūIlze Vabole, AgroPols
05.07.2011 Eiropas Komisija (EK) apstiprinājusi jaunās lauksaimniecības produktu informatīvās un veicināšanas programmas iekšējā tirgū, tostarp arī abas Latvijas iesniegtās programmas: Dzērvenes veselībai un labsajūtai un Dzīvo augu un dekoratīvās dārzkopības produktu veicināšanas un informācijas pasākumi iekšējā tirgū, informēja ZM sabiedrisko attiecību speciāliste Solveiga Lazovska. Lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvās sabiedrības Ziemeļoga programmas Dzērvenes veselībai un labsajūtai aktivitātes plānotas īstenot trīs gados. Programma izstrādāta, lai veicinātu svaigu dzērveņu un dzērveņu produktu patēriņu, izglītojot patērētājus par dzērveņu veselīgumu un iekļaušanu ikdienas ēdienkartē. Stādu audzētāju biedrības programma Dzīvo augu un dekoratīvās dārzkopības produktu veicināšanas un informācijas pasākumi iekšējā tirgū arī tiks īstenota trīs gados. Tās mērķis ir palielināt iedzīvotāju interesi un pieprasījumu pēc dzīviem augiem un dekoratīvās dārzkopības produktiem. Šo programmu popularizēšanai tiks īstenotas reklāmas kampaņas televīzijā, drukātajos medijos, internetā. Notiks pasākumi skolēniem, semināri, degustācijas lielveikalos, sporta pasākumos, kā arī citas aktivitātes. No programmu kopējām izmaksām līdz 50 procentiem līdzfinansē Eiropas Savienība un 30 procentus apmaksā pati dalībvalsts. Kopumā Eiropas Komisijā tika iesniegtas 42 programmas no dažādām Eiropas Savienības dalībvalstīm. No iesniegtajām programmām par atbilstošām tika atzītas 26 programmas, bet 16 programmas tika noraidītas. |