NVO ziņas

Biedrības „Mārketinga padome” ietekme pieaug

Andra Ūdre, Mārketinga padome
27.10.2009

Biedrības “Mārketinga padome” biedru kopsapulcē, kas notika 27. oktobrī, tika uzņemta Latvijas olu ražotāju asociācija, kas kuplina pārtikas nozares ietekmi un papildina tās rindas ar jaunu nozares pārstāvi. Latvijas olu ražotāju asociācijas valdes priekšsēdētājs ir Valdis Grimze, taču pārstāvēt LORAs intereses biedrībā “Mārketinga padome” tiek pilnvarots a/s “Balticovo” komercdirektors Einārs Corndorfs. Šobrīd Latvijas olu ražotāju asociācijā ir 11 uzņēmumi.


Biedrības „Mārketinga padome” ietekme pieaug

Biedrības “Mārketinga padome” biedru kopsapulcē, kas notika 27. oktobrī, tika uzņemta Latvijas olu ražotāju asociācija, kas kuplina pārtikas nozares ietekmi un papildina tās rindas ar jaunu nozares pārstāvi. Latvijas olu ražotāju asociācijas valdes priekšsēdētājs ir Valdis Grimze, taču pārstāvēt LORAs intereses biedrībā “Mārketinga padome” tiek pilnvarots a/s “Balticovo” komercdirektors Einārs Corndorfs. Šobrīd Latvijas olu ražotāju asociācijā ir 11 uzņēmumi.


“Jaunu asociāciju pievienošanās liecina par Mārketinga padomes ietekmes pieaugumu un interesi par notiekošajiem procesiem pārtikas nozarē. Esam gandarīti, ka asociācijas vēlas sadarboties, attīstīties un pielikt savu roku kopējā darbā Latvijas lauksaimniecības veicināšanā. Šī nostāja pierāda ieinteresētību un vēlmi ko mainīt esošajā ekonomiskajā situācijā, kā arī rūpēties par savas asociācijas uzņēmumu atbalstīšanu,” komentē biedrības “Mārketinga padome” vadītāja Ingūna Gulbe.


Biedrības “Mārketinga padome” līdzšinējā darbība viennozīmīgi ir apliecinājusi tās darbības efektivitāti un nepieciešamību, to pamato ik gadu pieaugošais biedrības biedru skaits, atbalstīto uzņēmumu un asociāciju skaits, realizētie pasākumi un aktivitātes, kā arī starptautiski atzītās auditorfirmas „Bureau Veritas” veiktais pētījums „Lauksaimniecības un pārtikas preču tirgus veicināšanas programmas ekonomiskās efektivitātes novērtēšana” par programmas pastāvēšanas periodu, apliecina, ka programma tās darbības laikā no 2002. - 2006.gadam ir veikusi nozīmīgu ieguldījumu Latvijas pārtikas ražotāju ekonomiskās efektivitātes paaugstināšanā un uzņēmumu attīstības veicināšanā, kā arī uzņēmumu mārketinga aktivitāšu atbalstīšanā, tai skaitā, eksporta tirgu apguvē un eksporta tirdzniecības veicināšanā.


Šobrīd biedrības „Mārketinga padome” sastāvā ir 22 nozaru un starpnozaru asociācijas: Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Tirgotāju asociācija, Latvijas Gaļas ražotāju un gaļas pārstrādātāju asociācija, Latvijas Zemnieku saeima, Latvijas Alus darītāju savienība, asociācija "Latvijas Dārznieks", Latvijas Augļkopju asociācija, Latvijas Zemnieku federācija, Latvijas Cūku audzētāju asociācija, Latvijas Piensaimnieku Centrālās Savienība, Latvijas Zivrūpnieku savienība, Kartupeļu audzētāju un pārstrādātāju savienība, Latvijas Biškopības biedrība, Latvijas Maiznieku biedrība, Latvijas Bioloģiskās lauksaimniecības asociācija, Latvijas gaļas liellopu audzētāju asociācija, biedrība “Siera klubs”, Netradicionālo savvaļas dzīvnieku biedrība “Latvijas Strauss”, Latvijas lauksaimniecības kooperatīvu asociācija, Latvijas Zivju audzētāju asociācija, Latvijas Jauno zemnieku klubs un, jau pieminētā Latvijas olu ražotāju asociācija, tādejādi biedrībā ir pārstāvēti visu svarīgāko lauksamniecības nozaru pārstāvji - piena, gaļas, kartupeļu, alus, medus, olu, augļu, dārzeņu, netradicionālās un bioloģiskās lauksamniecības ražotāji, plaša profila pārstrādes uzņēmumi, kā arī tirdzniecības uzņēmumi un Latvijas zemnieki.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana