NVO ziņas

Zelta medaļa un "ābola" balva

Andra Ūdre, Mārketinga padome
05.11.2009

Jau rakstījām, ka divpadsmito reizi (no 3. līdz 6. novembrim) Alma-Atā notiek izstāde “World Food Kazakhstan 2009”, kas ir lielākā pārtikas izstāde Centrālāzijas valstīs, un tās atslēgas vārds ir “attīstība”. Pirmoreiz šajā izstādē piedalās arī Latvija, un mūsu kopējā stendā ir pārstāvēti 4 uzņēmumi.


Zelta medaļa un "ābola" balva

Vakar svinīgas apbalvošanas ceremonijas laikā divas reizes pieminēja Latvijas vārdu, lai godinātu LSEZ SIA “Kolumbija” un LR Zemkopības ministrijas kopējo stendu.

Vienpadsmitajā profesionālās degustācijas pārtikas produktu un alkoholisko dzērienu konkursu kategorijā „Labākais produkts World Food 2009” pirmo vietu un zelta medaļu saņēma LSEZ SIA “Kolumbija” ar savu produktu “Sardinellas fileja ar dārzeņiem tomātu mērcē”, savukārt kā stilīgākais un ekonomiskākais stends ar diplomu un īpašo nacionālo „ābola” balvu tika sveikts Latvijas Zemkopības ministrijas kopējais stends.

„Esam gandarīti par pirmā gada panākumiem un veiksmīgo startu izstādē, kas apliecina, ka arī grūtos ekonomiskos apstākļos esam gatavi piedāvāt konkurētspējīgu produktu un, ieguldot minimālus līdzekļus, nest Latvijas vārdu tālu pasaulē”, komentē biedrības “Mārketinga padome” vadītāja Ingūna Gulbe. 

Savu dalību “World Food Kazakhstan 2009” Latvijas pārstāvētajā kopstendā, ko organizē biedrība Mārketinga padome sadarbībā ar Latvijas Valsts Agrārās ekonomikas institūtu un LR Zemkopības ministriju, īstenojot lauksaimniecības tirgus veicināšanas programmu par atbalstu mārketinga pasākumiem ārvalstu tirgos, pieteikušas un atbalstu saņem:

• SIA “Kuršu zeme” (zivju un gaļas konservi);
• LSEZ SIA “Kolumbija” (zivju konservi);
• a/s “Rīgas piena kombināts” (piena produktu pārstrāde un ražošana);
• SIA “Velte-L” (delikatešu piedevu ražošana).

Izstāde aizņem vairākus paviljonus izstāžu centrā “Atakent” un tajā dalību pieteikušas vairāk kā 300 kompānijas no 30 valstīm. Ar nacionālajiem stendiem izstādē ir tādas valstis kā Vācija, Dienvidkoreja, Francija, Čehija un arī Latvija.

Tematiski šo izstādi var dalīt sekojošās sadaļās:

• “World Food”- pārtikas produkti un dzērieni;
• “Agro World”- lauksaimniecība, pārsvarā putnkopība un veterinārija;
• “World Food Tech”- pārtikas produktu ražošanas iekārtas;
• “Ingredients”- dažādu pārtikas piedevu, speciju ražotāji un pārstāvji.

Pēc izstādes dalībnieku domām, “World Food Kazakstan 2009” izstāde ir labākā iespēja zīmola popularizēšanai, mārketinga attīstībai un virzībai, kā arī kalpo kā lieliska reklāma. Vairāk informācijas par izstādi var atrast izstādes mājas lapā www.worldfood.kz.

Mārketinga padome

x

Paroles atgadināšana