Citi raksta

Vai produktu veicināšanas kampaņas sekmē ražošanas attīstību?...

Andris Bebrs, Latvijas Avīze (LA)
03.08.2009

Pagājušajā nedēļā vēstījām, ka EK apstiprinājusi atbalstījusi 16 sabiedrības informēšanas programmām par savienībā ražotajiem lauksaimniecības un pārtikas produktiem. Gandrīz 20 miljonu latu būs pieejami 12 dalībvalstīm, tostarp aptuveni 470 000 latu lielu atbalstu saņems divas Latvijā izveidotas atbalsta programmas - sabiedrības informēšanai par piena produktu un augļiem.
Latvijas Avīze vēsta arī par līdz šim Latvijā īstenotajiem projektiem- medus prgrammu un Bioloģiskās lauksaimniecības produktu  programmu. Kas abas vērtētas sekmīgi: Vērtējot kopā, medus patēriņš ir kāpis, esam apmierināti un patlaban gatavojam jaunu projektu atbalsta saņemšanai," stāsta Latvijas Biškopju biedrības valdes priekšsēdētājs Armands Krauze.
"Rezultātu redzam mūsu bioloģisko produktu pircēju skaita kāpumā, tomēr esmu secinājusi, ka cilvēkiem par bioloģiskajiem produktiem visu laiku ir jāatgādina," tā I. Danga, Zemnieku saimniecības "Liepkalni Vēži" saimniece un ekoloģisko produktu veikala "Latvijas ekoprodukts" vadītāja.
Arī par jaunajām programmām vairākums LA aptaujāto ekspertu uzskata, ka tomēr vajag tādas īstenot un pat tērēt tām naudu, jo šī informēšana rosina patēriņu, tātad netieši arī ražošanas izaugsmi.

Latvijas Avīze (LA)

x

Paroles atgadināšana